Angels Of War
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Angels Of War

Dit is voor onze alliantie leden momenteel alleen in het spel ikariam op de beta server.
 
IndexIndex  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 iemand nog iedeeën voor op het forum?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin


Man
Aantal berichten : 325
Leeftijd : 34
Woonplaats : in mijn liefie haar hartje
Registration date : 08-06-08

Character sheet
name: Nightdrum
mana:
iemand nog iedeeën voor op het forum? - Pagina 2 Left_bar_bleue100/100iemand nog iedeeën voor op het forum? - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Health points:
iemand nog iedeeën voor op het forum? - Pagina 2 Left_bar_bleue100/100iemand nog iedeeën voor op het forum? - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

iemand nog iedeeën voor op het forum? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: iemand nog iedeeën voor op het forum?   iemand nog iedeeën voor op het forum? - Pagina 2 Emptywo jul 09, 2008 11:49 am

ikeuh schreef:
ik krijg redelijk veel rondgaand alliantie mail met de vraag om hulp omdat er wordt aangevallen. misschien moeten we hier een topic van maken waar iedereen de anvallen kan melden samen met de naam en coördinaten van de aanvaller en de naam en coördinaten van het dorp waar de hulp naartoe moet gestuurd worden. Hier blijven de berichten staan terwijl dat bij het spel niet het geval is waardoor niet zo goed geholpen kan worden.
of als je zelf een dorp wil aanvallen ofzo kan je hier dan mss ook kwijt.

gebeurd maar vergeet niet de lijst te updaten van iedereen zijn dorpen op deze forum Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelsofwar.guildmmorpg.com
ikeuh
V.I.P.
ikeuh


Vrouw
Aantal berichten : 232
Leeftijd : 35
Woonplaats : in mijn huisje :p
Registration date : 08-06-08

Character sheet
name: ikeuh
mana:
iemand nog iedeeën voor op het forum? - Pagina 2 Left_bar_bleue100/100iemand nog iedeeën voor op het forum? - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Health points:
iemand nog iedeeën voor op het forum? - Pagina 2 Left_bar_bleue100/100iemand nog iedeeën voor op het forum? - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

iemand nog iedeeën voor op het forum? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: iemand nog iedeeën voor op het forum?   iemand nog iedeeën voor op het forum? - Pagina 2 Emptydo jul 10, 2008 10:38 pm

Admin schreef:
ikeuh schreef:
ik krijg redelijk veel rondgaand alliantie mail met de vraag om hulp omdat er wordt aangevallen. misschien moeten we hier een topic van maken waar iedereen de anvallen kan melden samen met de naam en coördinaten van de aanvaller en de naam en coördinaten van het dorp waar de hulp naartoe moet gestuurd worden. Hier blijven de berichten staan terwijl dat bij het spel niet het geval is waardoor niet zo goed geholpen kan worden.
of als je zelf een dorp wil aanvallen ofzo kan je hier dan mss ook kwijt.

gebeurd maar vergeet niet de lijst te updaten van iedereen zijn dorpen op deze forum Wink

jah als gij mijn positie is eventjes laat staan kan ik da ja Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Man
Aantal berichten : 325
Leeftijd : 34
Woonplaats : in mijn liefie haar hartje
Registration date : 08-06-08

Character sheet
name: Nightdrum
mana:
iemand nog iedeeën voor op het forum? - Pagina 2 Left_bar_bleue100/100iemand nog iedeeën voor op het forum? - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (100/100)
Health points:
iemand nog iedeeën voor op het forum? - Pagina 2 Left_bar_bleue100/100iemand nog iedeeën voor op het forum? - Pagina 2 Empty_bar_bleue  (100/100)

iemand nog iedeeën voor op het forum? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: iemand nog iedeeën voor op het forum?   iemand nog iedeeën voor op het forum? - Pagina 2 Emptyzo aug 03, 2008 3:40 pm

Bumb
Terug naar boven Ga naar beneden
http://angelsofwar.guildmmorpg.com
Gesponsorde inhoud





iemand nog iedeeën voor op het forum? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: iemand nog iedeeën voor op het forum?   iemand nog iedeeën voor op het forum? - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
iemand nog iedeeën voor op het forum?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Angels Of War :: Voor iedereen :: klets cafe-
Ga naar: